VEEL GESTELDE VRAGEN
KLANTGEGEVENS
Hoe kan ik klant worden?
U kunt rechts bovenin het menu een account aanmaken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.
Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via Mijn account, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hierachter?
Bij het inlogscherm kunt u klikken op Uw wachtwoord vergeten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.
Ik heb een nieuw e-mailadres. moet ik nu ook een nieuw account maken?
Nee, dat is niet nodig. Via Mijn account kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, adres, e-mailadres of telefoonnummer.
BESTELLEN
Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de detailpagina van het product te klikken op de button "plaats in winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in uw winkelwagen afrekenen.
Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn winkelwagen. Hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen uw winkelwagen . U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door middel van het aanklikken van het kruisje achter de regel van het product. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal".
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u een bestelling plaatst ontvangt u een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Wanneer u geen e-mail ontvangt kunt u het beste contact met ons opnemen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.
Kan ik nagaan waar mijn bestelling is
Zodra uw bestelling ons magazijn per pakketpost heeft verlaten ontvangt een e-mail met de Track & Trace code van onze transporteur waarmee u uw bestelling kunt volgen. In Mijn account kunt u deze Track & Trace code ook terugvinden. Mocht uw bestelling via briefpost verzonden zijn dan is uw bestelling helaas niet met een Track & Trace code te volgen. U kunt in Mijn account wel zien of uw bestelling reeds door ons is verzonden.
Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dit?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.
VERZENDEN & VERWERKEN
Wat zijn de order- en verzendkosten?
- Order- en verzendkosten Nederland € 7,95 incl. B.T.W.
- Order- en verzendkosten België € 9,95 incl. B.T.W.
- Bestellingen vanaf € 99,00 incl. B.T.W. worden GRATIS* geleverd in Nederland en België.
- Uitzonderingen hierop worden apart vermeld bij het product.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Producten die wij op voorraad hebben en vóór 15.30 uur worden besteld worden nog dezelfde dag verzonden. Ondanks zorgvuldige planning kan het voorkomen dat bepaalde producten niet op voorraad zijn. Wij doen ons uiterste best deze goederen zo spoedig mogelijk te leveren.
Wanneer u meerdere producten tegelijk bestelt worden deze in één enkele zending verstuurd. In dat geval is de langste levertijd bepalend.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de transporteur met uw bestelling komt, ontvangt u een kennisgeving.
Levert Kees van der Spek ook in het buitenland?
Ja, Kees van der Spek Tuinmachines levert ook in België.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via Mijn account kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres in te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.
BETALEN
Op welke manieren kan ik betalen?
iDEAL
iDEAL is dé betaalmethode voor online betalingen in Nederland. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van uw eigen bank, waar u de betaling alleen nog maar hoeft te bevestigen.
Na de betaling keert u terug naar onze webshop en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https://www.ideal.nl
Bancontact
Bancontact is de leidende betaalmethode voor online betalingen in België. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van uw eigen bank, waar u de betaling alleen nog maar hoeft te bevestigen.
Na de betaling keert u terug naar onze webshop en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https://www.bancontact.com
KBC/CBC
KBC/CBC is een van de grotere betaalmethode van België. Eenvoudig in gebruik en uw betaling wordt direct verwerkt.
Na de betaling keert u terug naar onze webshop en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https://kbc.com
Maestro
Betaling met Maestro vindt plaats op de beveiligde pagina van uw eigen bank. U vult uw kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in.
Na de betaling keert u terug naar onze website en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
MasterCard
Betaling met MasterCard vindt plaats op de beveiligde pagina van uw eigen bank. U vult uw kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in.
Na de betaling keert u terug naar onze website en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https://www.mastercard.com
Visa
Betaling met Visa vindt plaats op de beveiligde pagina van uw eigen bank. U vult uw kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in.
Na de betaling keert u terug naar onze website en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https://www.visa.com
Apple Pay
Bent u in het bezit van een Apple computer, laptop, telefoon of tablet? Dan kunt u ook betalen met Apple Pay. U bent hiervoor afhankelijk van de ondersteuning van uw bank.
Uw gegevens worden automatisch ingevuld. U hoeft ze alleen nog maar te controleren en te bevestigen.
Na de betaling keert u terug naar onze website en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https://www.apple.com/apple-pay
Google Pay
Bent u in het bezit van een Android computer, laptop, telefoon of tablet? Dan kunt u ook betalen met Google Pay. U bent hiervoor afhankelijk van de ondersteuning van uw bank.
Uw gegevens worden automatisch ingevuld. U hoeft ze alleen nog maar te controleren en te bevestigen.
Na de betaling keert u terug naar onze website en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https//pay.google.com
Klarna
Kiest u voor Klarna, dan kunt u achteraf betalen. U ontvangt een e-mail met een betaallink nadat u de bestelling hebt ontvangen. Die kunt u vervolgens betalen in de Klarna App, met iDeal, bankoverschrijving of creditcard. U krijgt hiervoor 30 dagen de tijd. Een veilige manier van kopen, echter u betaalt voor deze betaalmethode € 2,99 extra.
Na uw keuze voor Klarna ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
Indien u te laat bent met betalen dan ontvangt u van Klarna betalingsherinneringen met extra administratiekosten.
Niet tevreden over (een deel van) je bestelling? Geen probleem, meldt dit in de Klarna app én in uw account op onze webshop, stuur het terug en u betaalt daarna alleen voor wat u wél houdt.
Paypal
Indien u wilt betalen met PayPal dient u een online PayPal account te hebben. Vervolgens kunt u met PayPal betalen zonder dat wij uw bankgegevens zien. U betaalt voor deze betaalmethode € 3,99 extra.
Na de betaling keert u terug naar onze webshop en ontvangt u direct een orderbevestiging van uw bestelling.
https://www.paypal.com
Contant
In onze winkel en showroom in Stolwijk kunt u contant betalen.
Kees van der Spek Tuinmachines B.V.
Nijverheidsweg 22
2821 AW Stolwijk
Tel: +31(0)182-34 25 90
E-mail: info@keesvanderspek.nl
Bekijk onze actuele openingstijden
Pinnen
In onze winkel en showroom in Stolwijk kunt u (draadloos) per pin betalen. Ook met uw creditcard kunt u bij ons pinnen.
Kees van der Spek Tuinmachines B.V.
Nijverheidsweg 22
2821 AW Stolwijk
Tel: +31(0)182-34 25 90
E-mail: info@keesvanderspek.nl
Bekijk onze actuele openingstijden
Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op.
RETOURNEREN & GARANTIE
Wat is de zichttermijn?
Bij Kees van der Spek Tuinmachines heeft u het recht op een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Tijdens deze 14 dagen mag u het product bekijken en eventueel proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Wij adviseren altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling in terug te sturen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voldoet het product onverhoopt toch niet aan uw verwachtingen, is het product ongebruikt en onbeschadigd? Dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking. Wij verzoeken u vriendelijk om dit formulier compleet in te vullen en tezamen met uw bestelling naar ons te verzenden. Wij zullen het door u betaalde bedrag aan u retourneren. Stuurt u een deel van de bestelling retour dan worden de verzendkosten niet aan u terugbetaald. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn ook voor uw rekening.
Hebt u betaald via Klarna?
Geen probleem, meldt uw retour aan in de Klarna app én in uw account op onze website, stuur het terug en u betaalt daarna alleen voor wat u wél houdt.
Wat is de garantietermijn en wat zijn de garantievoorwaarden?
Binnen de garantieperiode garandeert Kees van der Spek Tuinmachines de deugdelijkheid van de geleverde artikelen. De datum op de factuur is de ingangsdatum van de garantie. U heeft recht op de wettelijke 2 jaar garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
U kunt geen aanspraak maken op garantie als:
• het artikel bij terugzending niet voldoende is beschermd tegen transportschade
• er wijzigingen in het artikel zijn aangebracht
• normale slijtage de reden voor de klacht is
• er sprake is van onjuist gebruik of nalatig/achterstallig onderhoud.
Wilt u in aanmerking komen voor garantie: neem contact op ons op
OVERIGE VRAGEN
Ik wil graag persoonlijk advies. Wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. U kunt ook ons contactformulier invullen.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. U kunt ook ons contactformulier invullen.